Jahapp nähäpp

Då sitter man här i sitt lilla kök på Södermalm & ALLA sover. MAMMA e hemma nu, VAKNA allihopa!! Tom Enzo har somnat om, han ville bara ut och pinka och inget annat.
Hur jag än tänker att jag ska spela hög musik, sjunga julsånger JÄTTE högt så vågar jag inte riktigt. Alexandras morgonvrede e inte att leka med så jag sitter nog kvar här i tystnad.

Landade på centralen igår efter att Nora & jag hade rockat loss på tåget, vi sjöng, lekte kurragömma, käkade godis, hängde i hatthyllan, försökte kolla en film men jag lyckades få den på finska och det va ju inte så lyckat.
Min älskade välkomstkommité var som vanligt på plats, ja utom ordförande då, hon hade tydligen viktigare saker för sig..
Men nu var en ny medlem på plats och det värmde mitt hjärta, Jeppe peppe. Han har haft en tendens att leka kurragömma när jag kommer hem men som han så klokt sa en gång " Man kan göra fel ibland bara man gör rätt oxå"

Lika härligt som vanligt att vara hemma även om det bara är för en helg, men just den här gången är det någon som saknas, han är kvar i Molkom.
Jag har fått bevis för "när man gör bra saker så får man bra saker tillbaka"


Puss & kärlek fr sthlm


Kommentarer
M

Hur dåligt morgonhumör man än har kan man ju omöjligt bli sur om man vaknar av julmusik på hög volym. SÅ jäkla underbart :)

2011-11-26 @ 11:57:25
URL: http://indivisible.blogg.se/
Jane

Hahaha, du har förmågan att alltid göra mig glad!

Det var väl inte så viktigt att åka och hämta en hel foto-utrustning och sen släpa hem den på tunnelbanan för att gå upp i ottan nästa dag och filma en gammal väns bröllop iofs.

Men jag hade inte mage att säga att jag var hemma med migrän (för att eg stå på centralen och vifta med välkomstkommiténs sedvanliga banderoller).



Puss puss miss u mer än vanligt



/Fru ordförande

2011-12-02 @ 23:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0