Ett besök hos Lennart

Igår hängde jag med Maria på ett besök till hennes pappa Lennart, han bor på en vacker plats med utsikt över Södermalm.


Det var länge sen jag träffade Lennart. Det jag kommer ihåg av honom var en man med yvigt hår och stort skägg.
En konstnärssjäl med stor glöd.
Jag har ett speciellt minne när vi var på vernissage på hans galleri, en av utställarna var en mycket märklig man med passion för mat. Han hade gjort en korvkavaj som jag aldrig glömmer :)

Vi tog en sväng in i Högalidskyrkan för att tända ljus, när vi kliver in genom porten möts vi av underbar musik. Stefan Arnold höll på att öva inför en konsert som han skulle ge lite senare
Otroligt vackert & stämmningsfullt
Jag tände ett ljus för pappa & alla andra som jag har nära mitt hjärta.




Vart du än är, vem du än är så finns kärleken precis brevid.
Låt ingen säga att du inte duger, låt ingen säga att du inte får vara du.
Du är unik låt aldrig någon ta det ifrån dig.

Puss & kärlek fr Södermalm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0