Längtan

Min längtan består just nu av en sak....MIN FAMILJ!!!

Alexandra: Saknar ditt vackra leende & dina mjuka kramar
Enzo: Saknar din glädje & dina pussar
Maria: Saknar dina varma ord & alla våra skratt
Jesper: Saknar din goda mat & din mani på tevedosan
Åsa: Saknar din värme & ditt lugn
Mamma: Saknar ditt sätt att skratta & din närhet
Papi: Saknar dina bus & din empati
Mattias: Saknar våra snack & ditt varma hjärta
Pinglan: Saknar oss & det vi har

Sen finns det ju en massa andra i min familj men det blir så himla mycket att skriva, så kort & gott, Till alla er som känner er träffade JAG SAKNAR ER MED <3





Kommentarer
Jane

ÄÄÄÄLSKLING!!!



Å vad jag är glad att du kommer hem!

Det är så jävla tyst utanför mitt fönster när du är borta.

Vilken fantastisk analys av skillnaden mellan teater och film, hade ingen aning om att det fanns såna lager och skiftningar av olikheter. Scen och kamera. Fattar fortfarande inte hela innebörden.

Ska fråga A - N - T - O - N - I - O



Puss puss

2011-09-22 @ 17:53:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0