Huvudet upp & fötterna ner

Av någon underlig anledning har jag börjat sätta mina kläder ut & in & bakåfram.
Jag gör det absolut inte med flit, det bara blir så.
Imorse drog jag på mig mjukisbyxorna för att gå till frukost och undrade varför frambyxan hade blivit så pösig...
Hmmmm, vad kan det betyda!?? Man säger ju att gamla blir som barn på nytt men det är väl lite väl tidigt för mig, eller!???
Än så länge så har jag ju lyckats sätta skorna på rätt fot så jag kanske oroar mig i onödan.

Hur som haver, regiövningarna fortsätter att rulla på. Manus att läsa, teaterövningar att planera, repetitioner att utföra. Det ska bli enormt kul att få se allas pjäser i nästa vecka, kreativiteten flöder här i Molkoms urskogar.
Lyckades lära mig ett manus utantill idag på bara 1 timme, tack Peter för att du tror på mig :)

Imorrn blir det lite filmövningar på förmiddagen och sen ska jag repa med "mina" skådisar resten av dagen.
Funderar på vilken uppvärmning vi ska ha.....kramkull? Nä, det blir nog inte så kul på 3 pers..
Får fundera lite till :)



Love, peace and understanding
& puss oxå


Kommentarer
M

I believe in you <3 puss

2012-02-15 @ 19:26:15
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0