Funderade på en grej

Förra tisdagen bytte vi som sagt var ut skolans underbara plikter mot en resa till Säfsen & skidade hela dagen, gött! Solen strålade, lagom kallt, fina backar.


Lenny i liften


Mina skidor i samma lift

Snowboardgrabbarna Edvard & Fredde

Jag & Valle

Vi hittade en livslevande elg oxå

På bussen dit satt jag i min egna lilla värld och funderade en stund. Dels på hur jag skulle ta mig ned för backarna utan att bryta några ben men oxå på det jag gör i mitt liv just nu.
Varje gång jag kommer hem har jag en stor hög med räkningar som inte är helt lätt att betala...Var länge sen jag var så här fattig, men jag ångrar mig inte en sekund.
Allt jag upplever här är värt det, rep av pjäs med uppspel på fredag, 4 filmmanus med karaktärsanalys, inspelning och rep som börjar nästa vecka.
Jag njuter i fulla drag!
Det e så här jag vill leva :)

Puss & kärlek fr ett vitt Molkom 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0