Dag 2

Började dagens som igår, känns fortf lite småjobbigt att dela frukosten med typ 100 andra...
Har dock hittat fler som funkar som jag (Jane: e det rätt formulerat lr ska det vara mig?)
Dagen har varit intensiv med dramaövningar, introduktion av Gösta Berglings saga (som vi ska åka och titta på i teaterladan nästa vecka) film quiz (mitt lag kom på sista plats) & fysiska teaterövningar.
Det där sista...pju...jag har inte tillräckligt bra kondis, har lovat Fredrik att vi kör igång med träningen imorrn.
Han ska bli min sparring partner, lite rädd e jag, Fredrik är nämligen 2 meter lång och tränar mma.
Efter middagen gick vi ett gäng till Konsum och beställde helgens proviant. Yes, så är det här, man beställer alkohol på Konsum.
Snälla Matilda lånade ut en massa Johnny Depp filmer till mig så nu kryper jag ner i sängen, tar datorn på magen och rullar igång.
Imorrn bär det av på utflykt med övernattning i Fyrbo
Puss & go natt
Huset där jag bor



Kommentarer
Jane

Jodå, som jag är helt korrekt. Du kan alltid prova med att sätta "är" efter jaget, man ska alltid kunna säga - som jag är osv. Det gläder mig mycket att du tar ansvar för ditt språkbruk. Däremot gäder det mig föga att ni läst Gösta BerGlings saga... Han heter Berling. Inget G där.

Nu blev jag genast på mycket bättre humör. Var så sorgsen nyss.

Så roligt att ni får dricka alkohol. Det får man inte göra i Stockholm längre. Ta det lugnt med ciggen bara, och snälla, ett höjt finger: VARNA för hur det kan gå. Innan ni sätter igång och tömmer Konsums förråd.

Saknar dig som fan.



Puss puss

2011-08-25 @ 15:28:12
Jane

Gläder skulle det stå, inte gäder. Så slarvigt av MIG.

2011-08-25 @ 15:31:10
alexandra

Det ser helt jävla toppen mysigt ut och du verkar trivas åå så kul!! <3

2011-08-27 @ 15:38:54
URL: http://mmenyeah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0