Framme i Molkom

Nu har jag varit här i lite mer än ett dygn, så fort jag klev av bussen igår så kom lugnet. Jag ha gjort rätt!!
Skolan bubblar av energi & värme. Vi är alla här med en öppen blick.
Mina kurspolare verkar vara den bästa sorten, vi är en skön mix av det mesta.
Dagen började med frukost i matsalen, jag som är en sengångare och helst äter frukost ensam kommer att få lära om. Herre gud, va folk kan snacka innan dom ens har vaknat :)
Sen blev det dramasalen och lite "lära känna varandra" övningar, intressant och väldigt roligt.
Resten av dagen har vi bekantat oss med "staden" Molkom, vi hittade bl a Majs Hårhörna, Pizzeria Molkom, Konsum & Idrottshallen.
Ni ser...det finns ju ALLT som man kan behöva här.
Nu är det vollyboll turnering men jag som är en av de äldsta på skolan har fått pensionärsdispens
Lite bilder fr dagen








Kommentarer
Jane

En resa utan MIG!

Fint med bilder och skönt att folk inte verkar va så gamla, jobbigt med tafsande 40-åringar.

Det ser ju svin-intressant ut! Majs hårhörna skulle jag vilja prova. Kör hon på burk eller hela med såna där små stickor. Grillat är gott också.

Jane igen

Hahaha Nu såg jag grupp-bilden. Haha typiskt dig att nästan slå ner killen bakom. Och till de yngre herrarna vill jag slänga ut ett varningens finger; LÅS ERA RUM på natten. Och då menar jag inte pga ev stöld i hemmet. Säg inte att jag varnade er sedan.

2011-08-23 @ 19:50:19
Jane igen dubbelt

Det skulle stå "Säg inte att jag inte varnade er"

2011-08-23 @ 19:52:08
alexandra

Haha Jane är nog Maria men de kanske du redan fattat haha. Jag är din trogna läsare älskade mamma!! love you

2011-08-23 @ 21:03:16
URL: http://mmenyeah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0