Den värmländska mannen

Fler än en sa "Du kommer säkert träffa en värmländsk man där uppe/åtsidan" innan jag åkte.
Mmffff inte en chans, sa jag!
Men då visste jag ju inte att Tommy fanns, hade jag vetat det så hade jag sagt -Självklart :)
Han är fin, rolig, söt, snäll, öm, glad, nördig, värmländskt negativ :) osv men det jag gillar mest med honom är att han från första stund har respekterat mig för den jag är.
Utan att lämna ut mig själv för mycket så kan jag säga att det sortens ömhet är det många många år sedan jag upplevde.
Du fyller mitt hjärta med en skön värme & längtan efter mer.
Fast han har en sambo som jag inte e så där jätte impad av, hon e hårig & har jävligt läskiga ben. Han tycker att hon är snygg, fattar inte vad han ser hos henne.


Skit stora spindeln

Puss & kärlek i snön


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0