En & en annan lapp men inte en enda ren

Psykologi på schemat i dag, väldigt väldigt intressant. Tror jag ska göra slag i saken o börja studera det lite mer ingående! Hjärnans funktionaliteter fascinerar mig.
Speciellt en så här dag när min egen hjärna har gett mig små elektriska argimpulser...
Toleransen har inte varit på min sida idag men va fan imorrn e en ny dag :)

& så var det de här med lapparna, när man bor som vi gör så blir man tvungen att sätta upp en lapp med ett budskap ibland
Freddes lapp visade jag härom dagen, en sån lapp som gör hjärnan glad & hjärtat varmt.
Jag har gjort en egen lapp som jag mycket stolt över.


Vet inte vem Dinis försöker lura, som om han spelar in film dygnet runt!?!


En tacklapp fr försvarsmakten


Sen hittade jag den här gamla lappen, har inget med Molkom att göra men kanske e en idé vi kan sno från Sthlm

Kusinvitamin glad som vanligt

Imorrn börjar vi läsa manus till julpjäsen ska bli riktigt roligt! Min karaktär heter Fiffi, en påhittig liten tomte.

Puss & kärlek (med en liten butter & sur efterton)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0