Återvinning

Jag är stolt över att vår skola har en återvinnings plan!
I en liten röd stuga med vita knutar står alla återvinningskärl, det ni.
Lite annorlunda mot grovsopsrummet hemma i stan. Där luktar det gammalt lik och rödvinslattar..
I vår stuga så har vi utsett Fredde till återvinningsgeneral på nått konstigt sätt så verkar det mest naturligt att den långa långa skåningen tar det ansvaret. Ja, jag menar Dinis & jag räcker ju bara Fredde till midjan, hur ska vi nå över kanten på alla dessa kärl?
Jag sköljer ur mjölkkartonger, smörpacket, plåtburkar. Börjar bli nått av ett proffs.

Sen kan det finnas viss information som kan verka an aning överdriven


Kylan rullar in och dimfrosten sprider ut sina kalla tentaklar runt omkring mig. Kryper in under huden och förvandlar mitt skelett till is.
Tur att man är varmblodig...



Varma pussar & kärlek



Kommentarer
Jane

Hey YOU!!!



Visste väl att det låg nånting skumt och puttrade däruppe i krokarna. Molkom. Varför reser man just till Molkom av alla ställen. Jo... nu har det börjat läcka ut ända till Brittan. Tantrasex bla. Fy fan säger jag. Lägg benen på ryggen medan du kan!



http://www.tv.nu/p/11111902000410tv4

2011-11-20 @ 01:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0