En kväll i Årsta

Äntligen fick jag träffa min gosiga lillfis. Jag & Enzo (radarparet) åkte till Årsta och mötte upp Åsa & Molly igår.
Jag blir alltid så glad när jag träffar dom. Molly e min fantastiska guddotter. Hon e en mycket bestämd liten dam på 5 år, hon är min guldklimp <3 Jag var med när hon föddes och sen den dagen har hon mig runt sitt lillfinger :)


Kvällspromenad med Enzo, vi hittade en häst att rida på. Simsalabim så förvandlades Molly till en cowboy.



Syrran va lite trasig efter releasefesten av Battlefield 3 kvällen innan så hon satt mest och blunda i ett hörn. Men vad gjorde det, hon e ju inte världens snackpåse annars heller.



Så känner jag för min älskade syster

Kusselito Janne kom över släpandes på en vinbox, ja Kalle & Felix va ju oxå me såklart.

Vi la oss tillrätta i soffa och kollade en film, trodde den skulle va nått att ha eftersom Justin Timberlake va med men ack så jag bedrog mig. Den sög fett



Puss & kärlek fr Årstalajnen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0