Fåglarna flyttar söderut

Jahapp då var det dax för fåglarna i Molkom att städa ur holken och flytta söderut



Har haft kvartsamtal med Maria & Anna idag, första gången jag har kvartsamtal utan att få skäll ;) Jag är så lycklig över att vara här och det märker dom. Fick fina ord för min insatts som Fedra...

Blev en sväng till Drama salen för lite klädprovning inför filmningarna som kommer i veckan. Man kan hitta mycket skoj där
Jag hittade ett par glajjer som passade mig perfekt, förutom att jag blev helt blind


Frida hittade en hoppgrunka som hon var tvungen att prova


Lite karaktärsanalys på det här sen ut i Värmländska skogarna för lite kottplockning
Ska göra julklappar till alla så jag behöver nog många kottar och tändstickor

Puss & kärlek fr soliga Molkom


Kommentarer
Björne

ojojoj jag vill bara påminna om att jag har så mycket saker så jag behöver inga julklappar i år;) ha det bäst kuss!

2011-11-08 @ 13:57:55
Malin

Men åhhh jag har redan gjort en till dig ju!! :)

Tack det samma kuss! Hoppas axeln mår bättre!

P&K

2011-11-08 @ 20:18:33
Jane

Darling, säg inte att vi gör likadana kott-klappar till varandra i år igen!

Man får hoppas att de skiljer sig lite grann iallafall.

Love u baby, du är bästa Fedran någonsin, jag blir fortfarande lite rädd när jag tänker på hur du spelade ut den rollen.

puss puss

2011-11-08 @ 20:45:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0