I goes Zombie

Efter nattens övningar så var det jag som fick kliva upp och väcka tuppen, liite orätt tycker ja ra..
Ålade mig ur sängen och gled ner på golvet, där blev jag liggades en stund innan känslan av hopplösheten hade släppt taget om min arma kropp. Svaga snarkningar uppe från sängen, nähäpp ingen hjälp därifrån heller.
Efter en kopp kaffe hade motoriken börjat fungera hyggligt, klä på och iväg till smink.
Tess e en pärla, dels så e hon jävligt duktigt på smink och sen så fick jag ligga raklång i hennes säng under tiden.
Puss Tess!

Dax att förlova sig på set med den unge herrn från gårdagens bett. Vackert & romantiskt
Mina kurspölare jublade när jag gled in i matsalen på lunchen men jag vette fan va våra lunchgäster fr PRO tyckte...





Nu e det vila med fix & don innan hemresa till den stora staden imorrn

Puss & käääärlek fr Mölköm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0