Nån som saknar en arm??

Det var ju tydligen fest här i helgen & eftersom jag var hemma en sväng så har jag ingen aning om hur vilt det gick till. Men det verkar ju som att vissa rocka loss ordentligt, nån som saknar en arm??
Vi har en i kylskåpet på C-block bara att hämtas mot beskrivning



Idag har vi återgått till ordningen och har schemalagda dagar...pjuuu svårt att komma upp i morse!!! Efter 3 veckor med filminspelningar så dra vi igång med Tema -Dans & rörelse :)
Dagen har varit full av dans: meditationsdans, bugg & hmmm va kan man kalla den dansen... Jessie, hjälp mig!!!
Aaaja det va i alla fall svårt med kordinationen, tror jag svinga till Douglas 3 ggr.
Ska vi köra fler såna pass så får jag dela ut hjälmar till mina kära kamrater :)

Nu lite avkoppling med underbara dänskserien "Den som dräper"

Puss & kärlek


Kommentarer
M

<3

2011-11-28 @ 23:23:02
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0