Prank kriget har startat

Det började med en oskyldig facerape och nu är kriget i full gång.
Smsrape, hudkräm i tandkrämstuben, skor i stuprännan, raderade high score på Wii, surströmmingsattack, kalsonger i flaggstången, kallt vatten rakt i skallen...Det kommer att eskalera var så säker. Jag tänker hålla mig i bakgrunden och småfnissar åt allt men absolut inte skratta så att någon hör, då blir man indragen och drabbad.



Freddes dojjor

Inspelning i fredags, location "Stormen" läskigt hus & kallt som satan (kortet e taget i mitt rum & jag bor inte i Stormen) tack o lov för det...


Min karaktär "Död kvinna"
Lyckades hyfsat med det, ser inte för pigg ut

Puss & kärlek









Kommentarer
Jane

Nä, fy vilka busnissar!

Lyd mitt råd och håll dig utanför det där, som jag skulle gjort...



Jag tycker du ser jättefin ut på nedre bilden. Man kan se att det har varit lite jobbigt för dig med alla klasskamrater och så.

Alltså du är lite, lite blek, inte så det märks för andra men jag känner ju dig så väl. Hoppas du inte tar illa upp att jag säger det rakt ut.



Jag vill att du ska veta att vad som än händer där uppe i bullriga skogarna så finns ALLTID lugnet och tryggheten här hos oss och väntar på dig med öppna armar.

När du är här kan du bara koppla av.

Så håll ut min älskade vän, snart slipper du alla de där dramaqueen-eleverna som du sagt att du hatar som pesten själv.

Jag lider med dig.



Puss puss

2011-11-13 @ 16:07:59
Malin

HAHAHAHA! Tack Jane för ditt ofantliga stöd!

PUSS!

2011-11-13 @ 20:01:53
Alexandra

Haha Jane!!!! Läskig bild :(

2011-11-13 @ 22:36:02
URL: http://mmenyeah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0