Solen skiner faktiskt i Molkom

Har haft det ganska slappt sen höstlovet, några filminspelningar och en massa dötid. Inte för att det gör nått då har jag ju tid till att filosofera på egen hand. Karaktärsanalys inför nästa film, sticka klart Philips halsduk, läsa, dricka kaffe, kolla på film, snacka skit och kanske ta en promenad i det fina Molkom när solen tittar fram (vilket inte e så jävla ofta)


Sofia njuter av solen på Kärleksstigen

Konsum har stängt igen så det här är den tillf kiosken, har det mesta förutom mat.

Inga direkta öppettider man får chansa helt enkelt. Var stängd när vi gick förbi.

Det finns nån ny i mitt liv, en som bemöter mig på rätt sätt. En som värnar om att jag har det bra. Det känns jävligt sweet... tack för att du korsade min väg.

Puss & kärlek fr ett dimmigt Molkom (ja solen tittar ju som sagt var inte fram speciellt ofta)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0