Kärlek

Om du vill bli rik fyll ditt liv med sånt som betyder någonting för dig. Det har funnits en period i mitt liv då jag letade efter vad jag trodde va lycka för mig. Nu vet jag, den har funnits i & runt mig hela tiden.
Kärlek är för mig den största rikedomen. Kärleken kan uttryckas i så ofantligt många olika former, ett leende, en kram, en hjälpande hand, en förälskelse, en tanke, en viftande svans osv osv
Man behöver inte alltid förklara eller veta varför man känner som man gör, huvudsaken är ATT man känner. Din känsla är din känsla och den kan aldrig någon ta ifrån dig.


 

Pratade med mamma idag och jag blev så himla glad, hon har målat en tavla till mig. Idén till motivet kom hon & Alex på, en Buddha. Dom e så fina, dom vet ju att jag älskar Buddha och det som är det kärlek är för mig.

Den här Buddhan väntar hemma på mig, Alex köpte den på Rättviksmarknaden <3

Ta en dag utan hets, ilska & vrede. Fyll ditt hjärta med kärlek & förståelse. Försök att inte lägga energi på sånt som egentligen inte betyder någonting för dig. Prova en dag eller kanske två och se vad som händer.

 

 

Puss & kärlek fr Molkom



Kommentarer
M

Så sant som skrivet. Fina, fina du!

2011-10-20 @ 21:23:32
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0