Sjuk sjukare sjukast

Rätt böjning på ordet sjuk, eller!?
Fy satan i gatan, vaknade sjukare än sjukast idag. Jag vill inte, accepterar inte, finner mig inte i.... zzzzz och där somnade jag om. Har ingen kraft till nått.
Fick lite fina bilder på mammas konst som uppmuntran, det har visat sig att det bor en fantastisk konstnär i den kvinnan







Fantastikst när man får se hur mycket energi och livsglädje som finns inom henne. Tack mamma, du gjorde min dag!

Nu måste jag nog somna om, har inte tid med sjukdom i morgon för då händer stora grejer på skolan!!

Puss, snörvel, host & kärlek fr min säng i Molkom


Kommentarer
M

såååååå grymma bilder!!! Hälsa det från mig. WOW!

2011-10-12 @ 18:22:07
URL: http://indivisible.blogg.se/
Maria B

Va! Eva! Hade ingen aning om just DENNA talang!!!

Många andra har du men just denna... wow!

Jättefina bilder. Jag är grymt imponerad.

Puss och kram min gambianska svärmor!

2011-10-12 @ 19:57:02
Maria B

Förlåt, jag blev så till mig av konsten. Nä det var säkert ett skämt Eva..?



Krya på dig Malin dessutom, din (min) älskade dotter håller städhov å dina ägnar hos er så, no worries, ganska så rent! Puss

2011-10-12 @ 20:00:54
Malin

Noop inget skämt min kära Maria, det e lilla mamsen Eva som har målat

Jag e så stolt över henne!

Tack MÅSTE bli frisk tills imorrn!!

Puss

2011-10-12 @ 21:55:43
Lenita!

Wow! Vad hon kan mor din.. Mycket fina bilder. Älskar färgerna..=)

2011-10-14 @ 14:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0