De e visst lördaaa idaaa

Usch, tvi & blä.. Gårdagen e ett minne blott. Ja i alla fall för den som kommer ihåg ja!

Fredag 9/9
Dramaturgi på schemat hela daaaaaan, och va e det tänkter ni nu, eller hur!!?? Dramaturgi= handlar om hur en berättelse är uppbyggd rent strukturellt. (Wikipedia)
Kändes ganska mastig med att bara lyssna och anteckna, vi e ju liksom vana att röra på oss en del nu så att bara sitta still tar på krafterna.
På slutet av skoldagen blev vi indelade i gruppen, 3 filmisar & 4 skådisar. Vi har en brödövning att jobba med i helgen och vad det innebär skriver jag om i morgon ;)
Vår lilla grupp sätter oss i solen för att lägga upp schemat för helgen och vad händer då....jo en liten argsint geting får för sig att den ska krypa in i min jackärm.
Behöver jag säga att panik utbryter hos fröken Mosell!?!? Börjar slita av mig jackan å då sticker den lilla otacksamma jäveln mig!!
Nu blir det ett par fula ord så hoppa över nästa rad om du e känslig
Herre jesus, fy satan, my god, sweet lord, shit & pomfritt, jävla skit, satan i gatan....
va ont det gjorde efteråt!!!!!
Handen svullnade upp och brann, hela armen brann. Stack till apoteket som tyckte jag skulle gå in på vårdcentralen och träffa en läkare. Tårarna sprutade, armen & handen brann. Läkaren va lugn som en filbunke och frågade -Gör det ont?
Hahaha, tur att man har den där spärren i huvudet som stoppar en från att ge en sån person en rak höger, eller nja det hade ju blivit en sne vänster kunde ju inte direkt göra nått med höger eftersom den var svullen. Fick dricka en mugg kortison som smakade som en gammal sur socka men svullnaden gick i alla fall ner på en kvart.

Handen i dag


Nog om det där nu, jag va ju inte direkt döende...

Tillbaka på skolan så hade Fredde, den fina fina människan fixar matlådor till mig och Matilda. Tack för det :)

Lite förfest hemma hos oss innan det var dax att inta Nordan & Tomas dansrum
Ja, såklart de va förfest med pusskalas tema, jag var ju där <3

Lenita tyckte kanske inte så där jävla mycket om att få en puss av mig

men det gjorde Matilda

Vem kan det här va??

Matildas vackra ögon

Känns inte som att Lenita uppskattar min halvnelsonkram



Snart iväg på brödövning
Hejhoppilingonskogen
puss & kärlek


Kommentarer
M

Haha det är så roligt att läsa dina inlägg darl! Och mina ögon ser ju bara awkward ut där :D hahahah

2011-09-10 @ 10:58:48
URL: http://indivisible.blogg.se/
Lenita

Jag tycker visst om dina kramar Malin, men må ju tänka på min image. Sur, sträv å jävlig som den surjämte jag är!

2011-09-19 @ 12:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0