I am going to taste you later

vilken raggningsreplik!! Kan man motstå nått sånt?
På bruten engelska med rysk accent....nä det funkar nog inte, man faller pladask. Come and TASTE me!!

Hmmm, det blev ett sidospår från en berättelse jag hörde idag. Kunde inte motstå att ta upp det här.

Dagen började innan tuppen hade vaknat, halv 5. Inte speciellt humant att jag som e en sengångare ska behöva gå upp INNAN tuppen! 4 koppar kaffe senare så kunde jag i alla fall se vart jag gick.
Maria my darling, höll mig sällskap eller sällskap och sällskap förresten såg faktiskt ut som hon sov med ögonen öppna.
Tåget fr centralen 06.14, ja exakt, nu kanske ni fattar vad jag menar!!?? Hann i alla fall sätta mig på min plats innan jag somnade om.


Framme i Karlstad och 1 tim att slå ihjäl innan banken öppnade, och oj oj vad det finns grejer att göra i den här staden kl 9 på morgonen.
Egg Mc Muffin, fy satan! Ät aldrig den!

Tillbaka på skolan, skönt att glida i skoluniformen (mjukisbyxor) igen.

En stilla kväll och läsa Hippolytos

Puss & kärlek




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0