Jamåjagleva....utihundradeår

Schwiiis...vilken toppen början på den här dagen, Jamåhonlevautihundradeår ekade i matsalen. Tack och åter tack för det fina uppvaknandet mina kära vänner <3

Matilda har ritat en teckning till mig


Blommor fr Byron



Om jag känner mig äldre?? Nä det vete fan, känns verkligen som att jag e född på nytt snarare.
Varje dag är en gåva oavsett om man fyller 41 lr 12, enda skillnaden kanske är att man tar sig ett glas cava på kvällen när man fyller 41 & det e fanimej tajm för mig att göra det nu.
Tjingelitjong nu ska jag prova en kalsong....
Tusen tack ALLA underbara vänner för att ni har tänkt på mig idag. Kärlek till er & alla andra oxå så klart (jag fattar ju att inte alla, alla kan tänka på just mig)

Puss & kärlek fr Molkom....komigen nu Matilda, korka upp den där flarran NU!!


Kommentarer
M

ROCK OOON!! BUURP

2011-09-28 @ 22:55:31
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0