Pärlan & Fedra

This is Pärlan, hon är inte riktigt kry för tillfället men jag håller tummarna för att hon snart blir frisk!



Nu till nått helt annat, jag e ju faktiskt här för att plugga skådespeleri och inte mecka med bilar

Jobbar hårt med min monolog, dag som natt. Jag håller på att lära känna Fedra, hon tar en stor del av mitt liv just nu. Hon är obotligt & olyckligt förälskad i Hippolytos. En vacker yngling som är son till Fedras man...what to do, kärleken är blind & Fedra har ju faktiskt blivit förtrollad av Afrodite.
Känns nästan som att jag är förälskad på riktigt, betyder det att jag har lyckats ta in Fedra med hela min själ?



Har varit i Karlstad i dag och stalkat folk, nähä du inte alls på det sättet. Försökte hitta någon som påminner mig om Fedra och registrera rörelsemönster. Gick väl så där kan jag säga, brukar ju inte direkt stalka folk på gatan (blir mest via sms & fb)

Puss, kärlek & va rädd om varandra





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0