Tiiiisdag

Trodde det va måndag idag, ni förstår inte hur fort dagarna går här!! E vi i nån konstig tidszon?? Där allt går på snabbspolning?

Haft en super dag med Linda som är makeup artist, fotograf, egenföretagare, 6 barnsmamma & har massor med djur. Hon bor inte i vår tidszon för då hade hon aldrig hunnit med allt det där..

Vi har fått lära oss att sminka traditionell sminkning & hur man gör någon ett "par" år äldre
Riktigt kul och intressant! Pinglan, jag har äntligen fått lära mig hur jag ska fixa mina ögonbryn :)

Some pics from dagen

Jag & Matilda (om nån undrar vad jag har i munnen så är det ett tuggummi om nån inte undrar så vet ni det nu ändå)



Fredde


Byron


Jerry (alla flickors våta dröm, enl honom själv)


Byron 100 år


Lite styrketräning på em, mina armar kommer nog hänga som våt spagetti efter kroppen i övermorgon.

Imorrn e det sårsmink som står på schemat. Vill varna för obehagliga bilder redan nu

Se den här filmen fr Ungcancer.se, verkligen gripande och nyttig att se. Viktigt ämne!! Mina tårar trillade :(
http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU&feature=share

Puss & kärlek fr Molkom







Kommentarer
M

Hahahah!!! bäst.

2011-09-06 @ 20:31:00
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0