Till Milad

Hej vännen :)
Nu har jag varit i Molkom i snart 1 månad & jag har så jävulusiskt roligt.
Vaknade i morse i mitt lilla (lr det är ganska stort faktiskt) studentrum med ett leende på läpparna & den första jag kom att tänka på var dig.
Tänk att vi sprang på varandra för en så där 3 år sedan, tänk att du fick mig att upptäcka den här sidan av mig själv och nu är jag här.
FANTASTISKT!! Jag säger ju det "Allt har en mening"

Alla tycker jag är så modig som vågade men frågan är, hur modig hade jag varit om det inte var för dig!?
Du väckte en känsla som alltid har funnits inom mig och såg någonting hos mig som jag själv inte trodde på just då.

Nu växer jag för varje dag som går och för det är jag dig evigt tacksam.

När gubbarna fr H-wood ringer kommer jag att kräva att du ska med ;)

Tack Milad för att du tror på mig & tack för att du är du!
Puss & kärlek fr Molkom


Kommentarer
M

Så fint skrivet :)

2011-09-17 @ 13:58:58
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0