Wednesday bloody wednesday

Varnade igår men med hänsyn till alla som är känsliga så höjer jag ett varnande finger för stötande/obehagliga bilder!
Har haft en fantastiskt rolig dag med mycket fantasi, blod, latex, fetsmink & var.
Tack Linda för 2 väldigt intressanta dagar!!

Barnen på Konsum gapade som små fågelholkar, hoppas vi inte orsakade dom mardrömmar! Förlåt i såna fall!!

Fredde efter ett thaipass mot mig


Så här ser man väl ut på ett ung efter ett zombie bett skulle jag kunna tro


Machoman Christoffer fimpar sig själv på armen


Den här talar för sig själv...Matilda verkar ju gilla det i alla fall


Douglas e inte så händig, snickare e inget yrke för honom


Nu e det vila i 30 sen till gympa salen med Fredde och köra lite thai :) Han har "hotat" med ett hårt pass...phaaa som om han skulle kunna köra hårt med lilla mig. Jag e den hårdaste av dom hårdaste. Pssss säg inte till honom att jag har sagt det!!

Puss & kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0