Its a bömb in Smöland (uttalas med fransk accent)



Imorrn bär det av till Smålands "höjder" Krösamaja, Emil & alla di andra.

Frågan e, kommer Karl-Oskar tya lr inte??
Spränga, skjuta, bada tunna o bastu. Enl infolappen så e det Smålands egna Dynamit Harry som tar oss igenom detta o ser förhoppningsvis till att vi kommer ut hela på andra sidan!!
Självklart blir det filminspelning oxå :)

Lenny har börjat virka o det visade sig att hon är en stjärna på det. Till min lycka fick jag hennes förstvirkade alster :)



Nalle proppsade på att få testa även han



Antar att han är sötare i den men jag e i alla fall tuffast!

En sån här måste jag skaffa hem, skit bra att ha om man mot all förmodan skulle bryta nått ben för då kan man ju sopa i alla fall


Puss & kärlek

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0