Casting.....

Casting, hur går det till? Hur presenterar man sig själv på ett sätt som fångar någons intresse!!??
Herre min skapare, det e fan inte det lättaste ska jag säga! Gårdagens övningar va välbehövda. Och nu har jag bestämt att alla regissörer o producenter får köpa grisen i säcken, dom får helt enkelt lita på att jag är bäst bara genom att titta på mig! Punkt och slut inget att diskutera!

Regiövningen rullar på utan smärtor. Har skrivit ett manus för första gången i mitt liv och det blev inte alls dumt :)
Rep börjar nästa vecka o jag har 2 fantastiska tjejer som framföra min pjäs!

Puss & kärlek from Tommys söffa

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2910013/images/2012/pic_188761971.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0