Kombaja mylord kombajaaaa

Den här veckan har varit fylld av filmrep, filmrep & lite mer filmrep.
Inget överdrivet jobbigt utan bara full rulle.
Känner mig dessutom lite små trött på manus & rep efter dom 2 veckorna med Tre systrar.
Varit rätt irri den här veckan så det ska bli sweet med påsklov & alla påskägg jag säkert kommer få...

Hittade en collageapp som jag var tvungen att prova
C-block när vi har det som bäst


Som sagt var påsklov i antågande sen blir det filminspelningar de närmsta veckorna efter det.
Har fått ett litet hedersuppdrag av Filmörnen som jag ser fram emot :)
Ja just jäklar, en resa till Småland e oxå på gång. Vi ska hälsa på Krösamaja med bomber o granater

Puss & kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0