Hokahej :)

Ja men okej, då kör vi väl igen.
Inspirationsbristens best slog sina klor i min arma kropp men nu j-lar har jag slitit mig loss.
Har väl inte hänt så mycket sen sist...hahaha gick du på den??
Filmfestivalen i Götlaborg var en upplevelse såg 4 bra filmer och 1 lite mindre bra (isländskt sömnpiller) men Tommy tyckte den va toppen. Skulle tro att han va den enda i hela Göteborg ;)
"Letters from Iran" kan varmt rekomenderas.

Vi hittade ett litet trevligt matställe som körde ät 2 betala 1 utan magsjuka på köpet :)

R:et ramlade bort skall vara Rumpanbar, fyndigt va!?!

Efter en ganska lång paus på hemmaplan så är jag ÄNTLIGEN på plats igen

Mina fina roomies hälsade mig välkommen tillbaka genom att nästan köra över mig med bilen och en bukett tulpaner

Nu är det tid för regiövningar, spännande! Ingmar B släng dig i väggen här kommer Malin M. Nu jäklar ska ni få se vad ångest e :)

Puss & kärlek fr Molkom

 

 

 



Kommentarer
Daniel

En av flera underbara ordvitsar som bara den goa staden Göteborg kan producera :P

2012-02-16 @ 19:47:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0