BloggApp?

De e väl himla bra med en bloggapp, ja så man kan skriva direkt fr mobilen. Men men men, jag har hittat ett litet syntaxerror i den. Det går inte att kommentera inlägg som jag har lagt upp via den och det suger ju verkligen!!
Eller gör jag bara på fel sätt!?!? Äh, tar det den gamla hederliga vägen i fortsättningen...

Asså, jag e aspepp på den här regiövningen!!!! Gabriella & Anna-Karin e som gjutna för rollerna i min pjäs!
Kommer skriva lite mer om den senare. Om man väntar på nått gott, väntar man alltid för länge, så sitt nu inte här dygnet runt och vänta :)

Processen går i alla fall till så här:
Vi jobbar tillsammans med Film 1orna
Alla ska vara regissör till varsin pjäs och får 2 person (1 fr skådis & 1 fr film) som man ska regissera i en pjäs man antingen har skrivit själv eller den man fick tilldelad sig.
Vilket betyder, utan att krånga till det, jag ska regissera 1 pjäs & skådespela i 2.
Så nu är alla med, eller hur!? Inga svårigheter, klart som korvspa.
Aaa just det ville faktiskt säga att Douglas är min regissör och han e TOPPEN! Go Douglas go Douglas

Hittade den här bilden på facebook, hon är vacker min dotter!
Saknar henne varje dag!



Puss & kärlek <3 Alla dar och inte bara imorrn ;)




Kommentarer
Tommy

Kommentar kommentar kommentar!

2012-02-13 @ 17:04:12
freddie

fett med lycka till!!! Jag håller tummarna hemma!

2012-02-14 @ 11:18:08
Malin

Tack Fredde!! Vi saknar dig redan! <3



Och tack hjärtat för dina kommentarer <3 kunde inte ha sagt det bättre själv

2012-02-14 @ 15:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0