Löpande band

Har fått dille på att sticka mössor, går som på löpande band.
Bollar ska det ju så klart vara på dom oxå
Förstadiet till bollen på Matildas mössa


Matildas färdiga mössa


4 st klara på 2 veckor e rätt bra jobbat, att jag var en sån hejjare på hantverk kunde jag väl aldrig tro

Vi har fler hantverkar här på skolan. Jesper & Lenitas snö"figur"


Å så får vi ju inte glömma Lotta, hon e en riktig konstnär

Händer att hon "råkar" rita i andras böcker...

Börjar närma sig uppspel. SPÄNNANDE!!
Imorgon kör dom första grupperna igång. Ska bli otroligt kul att se vad alla har hittat på :)
Jag kör min regigrupp på torsdag och uppspel med mina 2 regissörer samma dag.
På torsdag kl 11 kommer Karin 10 år att göra entré, en snäll, blyg och lite förälskad tjej.

Snart sportlov, styr min kosa mot Sthlm på fredag. SpOrTlOv SpOrTlOv sPoRtLoV
ÅÅÅÅÅ vad jag längtar efter Alex & Enzo, ja och alla andra oxå så klar!!

Puss & kärlek





Kommentarer
guess who!

Jag önskar dig all lycka till med uppspelet! och om du har sånnt dille på å sticka mössor så kan du sätta igång med en ganja-rastafari mössa till mig! onödigt att gömma sina colours längre :D puss kram!!!!

saknar dig!!!!

2012-02-21 @ 20:26:44
U know me

Klart jag ska!!!

Saknar dig oxå! <3

Ses snart som satan

P&K

2012-02-21 @ 20:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0