Flugor i skåpen

Efter ett härligt sportlov hemma med Alex, Maria, Enzo & Tommy mfl  börjar livet i "bubblan" ramla på plats igen.

Bäbiplutti & gullegull sussar sida vid sida (lr nja en bit ifrån) deras prinsessa måste ju få plats i mitten :)


En korvmoj har tydligen hunnit öppna här på C-block under sportlovet. Alltid garanterad en mosbricka med andra ord. FINEMANG!!



Rivstartar med "Tre systrar" av Anton Tjechov
Jag ska spela Olga, den äldsta systern. MÅNGA många många & mycket repliker.
Känner mig lite smått panikslagen över hur i h-vete jag ska lära mig allt detta!?!?!
Nöta och nöta säger dom som vet och kan.
 -Jaha, säger jag och gnuggar manuset mot huvudet...

Ja, just det, vi har fått lite nya husdjur. Dom lägger larver i skåpen och äter vår mat. Dom små sötnosarna har fått stränga order om att inte gå ut och lufta sig under skoltid eftersom vi egentligen inte får ha husdjur.
Får nån på skolan reda på att dom bor här ryker dom direkt....


Puss & mumsfillibabba fr C-block i Mölkom




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0