Njaaa kanske inte min grej då...

Tillbaka i Molkoms högborg efter ett himla kojkande på buss.
Kan bara konstatera att det där med pang pang, bomber o granater e inget för mig. Har nog haft ett av dom tråkigaste dagarna i mitt liv.
Dramatiskt, nja kanske, men va skulle jag dit o göra!? Hade ju för 17 gubbar kunnat åkt hem istället!
Trodde det va en obligatoriskt resa men så va det tydligen inte.....
Efterlyster en skärpning av skolan! 
Information!! 
Fick i alla fall hänga med min Tommy och det e ju verkligen inte fy skam <3



Vårtecken i Braås




Matilda spelar huvudroll, skjutgalen brutta


4,5 tim till Småland med buss, 10 tim i Braås väntandes i en buss, lite grillat kött, nattsömn på Ramkvilla Hotel, 15 min frukost, 5 tim buss tillbaka till Molkom.
Mer finns det inte att tillägga

Imorrn drar jag hem, hem till Sthlm igen :) mysegos i en veckan. Micket micket glad i hjärtat

Puss & kärlek



Kommentarer
M

haha :) fin....!!!

2012-04-12 @ 13:52:13
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0