Eufori

Eufori är en stark känsla av lycka som kan förekomma vid samlag eller stark förälskelse (Wikipedia)
Hmmm, då blev det nog lite fel för jag hade tänkt att använda ordet i ett helt annat sammanhang...
Kände mig lite lätt euforisk när vi hade uppspel av min pjäs i torsdags, kändes faktiskt otroligt speciellt.
Jag stod där och tittade på när 2 fantastiska tjejer spelade upp det jag hade skrivit och regisserat, då helt plötsligt slog det mig. Det här har jag gjort helt själv. Klappade mig själv på axeln.
Pjäsen heter Stängda Dörrar och handlar om 2 syskon som har lite relationsproblem till varandra och när deras mamma går bort så upptäcker dom att det faktiskt bara är dom 2 kvar.

Nåväl, jag känner eufori vid flera tillfällen än vid samlag i alla fall.
Som när jag träffade den här killen igår när jag kom hem till Sthlm


Började mitt sportlov med att tillbringa fredagskvällen med Enzo, Alexandra, Jeppe, Gogge & Anden.
Mys i soffan och go mat <3
Idag 40 års kalas Hipphipphurra för Janne idaaaaaaa

Puss & kärlek fr Slipgatan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0