Lööördag

Jahapp, huvudet sitter tydligen strax ovanför axlarna, känns extra tydligt när det värker och mest känns alldeles för stort för sitt eget bästa.
Finns visst ett ordspråk "E huvudet dumt får kroppen lida", vad nu det ska vara bra för!?!?
Ett par timmars extra sömn, kaffe & en macka löste problemet
På väg ner till affären blev himlen över Molkom sjön mörkare och mörkare och på väg tillbaka fick jag & Fredde se ett par ordentliga blixtar.
Vi hann precis innan för dörren när himlen öppnade sig och ner kom regn & riktigt stora hagel, såg ut som en katastrof film utanför fönstret. Blixt, dunder, brak, regn o hagel
När vädret hade lugnat ner sig så man kunde gå ut stack Fredde & jag till gympasalen och körde lite thaibox. F-n va kul det e!! Ska bli intressant och se om jag kan gå på benen imorrn (kanske får gå på händer) fick en skön spark rakt på smalbenet...
Tittade på Finding Neverland med Johnny, my man! En riktigt fin film, kan rekommenderas :)
Tror jag hoppar lördagens fest, helt slut. Blir nog en film till och sen isäng....jaaa om jag inte piggnar till såklart för då blir det andra bullar
Puss & kärlek 2 u all
Matilda & Simon testar ansiktsuttryck, fina eller hur!?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0