Till min älskade Alexandra <3

Har tänkt väldigt mycket på min älskade dotter sen igår, livet går upp och det går ner.
Känns inget vidare att vara här just nu när det går ner för henne därför vill jag skriva till henne nu.

Jag älskar dig mer än all Alexandra, sen den dagen du kom in i mitt liv så har mitt liv varit fyllt av glädje & kärlek.
Vissa dagar går livet emot allt man tror på och ibland så vet man inte vad man ska tro, men tro på sig själv & andra behöver man för att kunna leva livet fullt ut.
Man kan inte veta allt, kunna allt & göra allt rätt hela tiden. Vi gör alla våra misstag men det betyder inte att man själv är ett misstag.
Du är unik & enastående!!!
Du har så många fina tankar  & väldigt mycket kärlek i ditt hjärta. Det är inte alla som har, kom ihåg det!
Om jag kunde så skulle jag för alltid ha mina armar runt dig och skydda dig från allt ont som kan hända men det går inte. Du måste själv pröva dina vingar och våga flyga.
Jag vet att du kan! Du är en del av mig & se vad jag har hittat på för tok ;) åkt till Molkom och pluggar till skådis...
Vi ses snart & glöm inte bort, DU ÄR FANTASTISK <3
Jag älskar dig min vackra flicka



Kommentarer
Alexandra

tack för dina fina ord det värmer. Jag älskar dig mest. Ska möta Maria om en stund fixa lite saker. Kan ringa dig senare ikväll! Puss

2011-08-30 @ 12:53:49
Catarina Lundberg

Fint skrivet av dig Mamma Malin..en tår faller ner <3 Kul och följa din blogg <3 Puss på dig raring <3

2011-08-30 @ 13:59:34
Paola Figueroa

Du är så fin Malin! Jag följer dig blogg nu och hejar! kram!

2011-08-31 @ 11:53:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0