En helg hos skit lilla kissen mfl

Efter en fullständigt skit tråkig fredags dag med ont överallt o stor tycksyndommig feeling så blev allt fint tillslut. Stapplade ur mitt rum, fullt påpälsad o möttes av Freddes moderliga blick - Hur mår du lilla gumman? frågade han. -Jo det e okej, pep jag. -Ska möta upp Tommy vid Konsum i gå hem till honom. -Vaaaa, nästan skrek pappa Fredde. -Ska du verkligen gå ända dit när du mår dåligt!!?? -Hade jag varit din riktiga pappa så hade jag aldrig släppt iväg dig!!! Varför kändes det som att jag helt plötsligt va 13 år igen??
Sen kom jag på att jag e ju 41 år o faktiskt får bestämma själv. Men tack fina Fredde för omtanken!
Kan påpeka att Tommy har tagit väl hand om mig hela helgen, gett mig mat, killat mig på ryggen, satt på filmer, kramats med mig. Skit lilla kissen har värmt min magen o kurrat i kapp med mig. Smilla har gett mig jätte många kramar o Ronja har mest busat.

Puss & kärlek fr Ringvägen



Kommentarer
Frida

Bra att pappa Fredde håller koll på dig! :)

2011-12-11 @ 19:22:31
URL: http://ritan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0