Jul jul strålande jul

Fick en riktigt fin och normal julafton hemma hos Mattias. Värsta bästa kocken i hela världen :)
CSN-tomten ville inte bjuda mig på nån julklapp så det blev inga julklappar under granen.
Men va gör väl det..Som Alexandra sa -Du kan ge mig en extra fin nästa jul. Vaddå brukar hon inte få extra fina julisar av mig varje jul!?!? ;)

Min lilla Molly myser vid julbordet


Enzos julklapp


Julgran & 2 glada tjejer


2 utslagna killar


Jag & Molly testade hennes nya bilbana och man kan väl säga så här..Förstår varför jag inte har nått körkort,      klarar inte ens en loop utan att köra av vägen!

Gårdagskvällen gick i soffans tecken. Men en sak upptäckte jag, min Buddha i köket är ett riktigt ljushuvud.


Puss & kärlek fr köket på knivsöder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0