Yes sir we can boogie

Magdans, ja men hur jävla lätt e det egentligen?? (läses med norrländsk dialekt)
Har svar på det, nej inte ett dugg. Ja menar hur lätt är det att vara still med underkroppen när överkroppen snurrar runt!?
Eller va still med hela kroppen när huvudet tar en sväng om på egen hand...
Kunde tyvärr inte vara med på övningarna idag och det var absolut inte för att jag inte vågar utmana min egen kropp. Har känt mig som en överkokt spagetti hela dagen, liten huvudvärk som inte vill släppa taget.
Här e i alla fall några bilder på mina underbara kamrater in action.





En låt till det..

Tunak Tunak

Matildas favvo låt :)

Imorrn börjar jobbet med julpjäsen, schwing

Puss & kärlek

 

 



Kommentarer
M

Hahahaha garv

2011-12-06 @ 16:29:33
URL: http://indivisible.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0