Fluffer

Vem f-n behöver utbilda sig till fluffer!?!?
En del killar som jag har mött på frågar automatiskt om jag utbildar mig till porrskådis, varför det!?!????
Har dom lågt IQ eller tror dom bara att jag är så himla kass i sängen så att jag måste gå en utbildning för det...
Igår när jag kom ut fr vår idylliska butik Handlarn, glad i hågen med ett mjölkpaket under armen sprang jag rakt i armarna på en väldigt obehaglig gammal bekant. Jag tittade mig omkring, fanns det någonstans att gömma sig??
Nä fan heller det va bara att säga hej och se glad ut.
Han tittade på min kära Maria, uppifrån & ner och säger "Vem är det här då?" Behöver jag verkligen förklara det för honom?? Sen säger han "Jag såg dig gå hand i hand med en tjej tidigare idag, har du blivit lesbisk?"
Om jag nu hade det så vad var det för jävla fråga!? -Nää, pep jag. (Han e jävligt skrämmade) -Det var Alexandra.
Han skiter fullständigt i vad jag har för mig men för att fortsätta va trevlig säger jag,
- Jag pluggar till skådis i Värmland :)
-Jaha till porrskådis eller, svarar han med en äcklig kläavdigblick.

Nä fy fan & usch, han kan dra tillbaka under den stenen han kom ifrån.



Puss & kärlek fr mitt kök


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0