Barnteater

Idag invaderades skolan av ett stort gäng små människor, barn tror jag dom kallas...
Hahahaha helt underbart att gå på teater med dessa kids, vi fick se Rödluvan & Vargen. Utförd av Duo Danzeros

Barnens skrattande var verkligen förlösande!

Har precis spelat in med Max som gör en introduktions film för nysvenskar, låg sjuk i sängen, tog en alvedon, ringde jobbet och sjukanmälde mig (har en viss erfarenhet av det)

Jag & Erik (Räkan) körde ett skrattmaraton i matsalen, har träningsvärk i magen men jesus va uppfriskande det va! Tack Räkan för det!!!



Har ÄNTLIGEN fått tag på Hermann Hesses "Stäppvargen", tack Douglas!



Enzo i bokmärkesformat ligger brevid beredd att hjälpa till (Matilda sa att det såg ut som en katt, fuck hon måste ju ha gråstarr eller nått!! Ser man ju på långa vägar att det e bäbiplutti!!)

Puss & kärlek fr Molkom


Kommentarer
M

hahahhaahha att läsa dina inlägg är ju uppfriskande om något!!! (Vad gråstarr är måste jag dock googla, låter som någon slags fågelart)

2011-10-26 @ 21:54:24
URL: http://indivisible.blogg.se/
M

Försök föressten kolla länge på den där snubben på bilden utan att skratta. Jag tror han heter Pär. Han drömmer om att bli florist.

2011-10-28 @ 20:42:51
URL: http://indivisible.blogg.se/
Anonym

på boken*

2011-10-28 @ 20:43:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0