Dumpare dan

Efter mycket slit, blod, svett & tårar släppte jag ut Fedra ur garderoben....
Genrepet igår gick fantastiskt bra, otroligt roligt att få visa alla i klassen vad vi har gjort dom här 2 veckorna på varsit håll.
Men så i morse var det dax att framträda inför en "riktig" publik, kritiska & nyfikna filmisögon, journalister & A-kursen.

Lite prepp innan, notera att kl är 7 på fucking morgonen






"Mitt" gäng som jag är otroligt stolt över, VI gjorde det!! Tillsammans gick vi ut och mötte publiken. Ni var med mig när jag för första gången skulle träda ut på scen. TACK!! & ett STORT tack till Tess som har hjäpt oss igenom detta. Du e guld!!


Frida (Afrodite), Christoffer (Hippolytos), Jonas (Teseus), Jag (Fedra) & Tess (Regissör)

Lite extra stolt e jag över min Matilda, hon har verkligen trotsat sin ängslan & oro inför den här övningen.
Och hon gjorde galant!! Shit vad du va bra!!! Go Matilda, go Matilda


Matilda (Medea)

Nu e det dax för att säga adjö till våra karaktärer & fira av dom med en fest i Greklands tecken.

Puss & kärlek Fedra


Kommentarer
Maria B

Faaan vad bra du är!

Jag är faktiskt riktigt imponerad över att du inte bara lyckades lära dig den svåra texten utan också kunde framföra den utan totala blackouter.

Sjukt bra!!!



Längtar till den dag jag får se dig på scen.

Jag har börjat planera Fedras tour de Sweden nästa sommar i folkparkerna, biljetter kommer snart ut på nätet.



Puss och tack för att du gör mig rik!

2011-10-07 @ 18:54:44
M

Tack fina, fina du! Jag är så fruktansvärt stolt över dig också, märktes inte att du aldrig gjort förr <3 DUKTIGA BÄSTA DU!

2011-10-09 @ 22:55:00
URL: http://indivisible.blogg.se/
Frida

Vi är så otroligt duktiga hela bunten! Åh ja, Matilda var nog modigast av oss alla! :)

2011-10-11 @ 07:02:54
URL: http://ritan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0