På stationen

Good morning
Vaknade precis som jag brukar på morgonen (eller nja kanske inte på morgonen precis) & det första jag ser är min lurviga älskling som ligger tätt intill mig. Så fort han fattar att jag har vaknat utbryter pusskalaset. Finns det nått bättre sätt att börja en ny dag!?!?!

Enzo feb-10

Höll på att missa tåget igår, försenad buss, folk som inte har åkt buss de senaste 10 åren och tror man kan betala med pengar. Ringde SJ men dom hade ingen lust att hjälpa till, fan allt jag bad om va 5 min. Nähä "Om vi väntar på er blir det förseningar på resten av resan" vilket jävla hån, hur många gånger har man inte suttit på tåget och det är 1 tim försenat!!!!!
En plan planterades med hjälp av vettigt folk på bussen, sagt och gjort Hanna skulle springa i förväg och säga att en av oss var synskadad. Då måste ju tåget i alla fall vänta. Kanske inte den mest etiska planen men va fan gör man när man längtar hem till sin familj??
Förlåt för det men nu behövde vi inte sätta planen i verket, vi hann efter att ha sprungit ner en och annan sölkorv som kom ivägen.

På stationen i Sthlm stog som vanligt min lilla välkomstkommitte (stavas verkligen kommitte så här??)
Alexandra, Enzo & Maria...nääää Maria var inte där, hon var utbytt, nu var det Andreas istället..hmmm. Absolut inget fel med det bara det att Maria e ju ordförande i välkomstkommitten.
Mitt hjärta fylls av värme när jag kliver av tåget och ser mina kära älsklingar.

Nu en HEL vecka med dom och jag ska njuta varje sekund!

Puss & kärlek fr STHLM




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0