Sj sj gamle vän..

Ja, vad säger vi om SJ egentligen??!! Vet inte om jag någonsin har haft någon speciell åsikt om det bolaget, ja förutom den gången jag skulle på bröllop och tåget brakade mitt ute i skogen. Det var ju lite små stressande.
Annars har jag väl kanske inte så mycke erfarenhet men nu ska jag få min del av den kakan.
Sliten efter en lyckad födelsedagskväll på lördagen, låg som en blöt fläck större delen av söndagen...
Fick släpa mig själv runt i lgheten för att packa och komma iväg till tåget (som egentligen var en buss till Södertälje för att sen förvandlas till ett tåg)
Snälla P körde mig till centralen, där fick vi reda på att buss/tåget hade dragit 40 min innan utsatt tid....Har ju varit med om förseningar men inte tvärtom, hmmmm.
Bara att boka in sig på morgontåget, ja ni vet det där tåget som går innan tuppen har vaknat..
Väl på tåget så var jag rätt trött så jag satt och smådåsa men jag blev lite misstänksam när det såg ut så här utanför fönstret efter 30 minuter

Den där byggnaden tror jag bestämt att jag har sett i sthlm, eller e jag helt ute och cyklar!? Aha, jag skulle få uppleva försening oxå. Spännande!

Ja ja, jag kom ju fram till slut i alla fall
Eftermiddagen jobbade Fedra hårt & Malin är helt slut
Fick den här fina teckningen av en mycket mycket duktig konstnär, Tack Christoffer!!


Puss & kärlek fr Molkom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0