Stagefight...hmmm

Nu har vi 2 lärare (Fredrik & Daniel) i Stagefight i 2 dagar som assisteras av vår egen eminänta Fredde. Kan väl säga så här, falla baklänges från en hög höjd e INTE min grej!!
Fast det e klart att lära sig puckla på nån utan att göra den illa e lite roligare. Imorrn e det filminspelning med fighting scener. Vårt vapen e tydlligen en boll, shit pommfritt, förbered er på riktigt blodiga bilder imorrn....The bollmassaker

Efter lunch så låg det en lapp i mitt postfack..jag hade fått PAKET!!!!!! Wiiiiihoooo
Min älskade mami hade skickat kanelbullar!! Länge sen jag blev så glad över ett paket, jag blev så glad att tårarna trillade. Jag längtar efter min mamma

Sitter o mumsar på en nu och det doftar ljuvligt i mitt lilla rum :)

Igår vett ni, då jäklar annamma, försökte jag mig på konsten att lära Matilda sticka...hahahaha. Ja, nu menar jag inte att hon e trög på nått sätt bara det att vi skulle kolla på Pirates 4 samtidigt och det funkade ju så där kan man säga.
Kolla va söt hon e med sin lilla stickning :)


Filmen ser vi om en annan kväll


Puss & kärlek fr Molkom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0