Stefan Holm

Mitt i brinnande kulturveckan fick vi ett celebert besök, Stefan Holm bjöd på en föreläsning i "Konsten att lyckas". JAAA det var en livslevande 181cm-höjdhoppar-osmedaljör-Stefan-Holm asså, jag lovar!!!
En före/efterbild hans besök här på skolan, huffsat lik Ebba von Sydow när han lämnade oss.


Efter Stefan fick vi lära oss att va kreativa. Företaget Drivhuset ledde oss genom resten av dagen. Si & så tyckte jag men alltid fångar hjärnan upp nått som man inte förstår just då.

Måndagen börjades med medicinskyoga, oj det var en skön upplevelse. Lagom seg men ändå pigg gick jag vidare till nästan övning som bestod av instruktion i gymmet.
Ahaaa tänker ni, nu ska flickan börja röra på fläsket....pjuuuu va ni bedrar er! Hade lixom det och surströmmings ätning att välja på så ni kanske fattar varför jag gjorde mitt val.

Nä men nu får jag nog försöka krypa ner i min lilla lilla säng (90 cm bred, har bara ramlat ur den 10 ggr)
Imorrn blir det nya tag yoga, barnteater med Duo Danzeros, kör (aaaa, jag vet att jag inte kan sjunga men jag måste ju passa på att plåga nån när jag har chansen) & filmen "Singing in the rain"



Tuff vecka eller hur ;)

Puss & kärlek fr Molkom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0