Tissss-dag

Idag hade vi besök av skådespelare från Teater De Vill som visade oss "Amfetamin & sportdryck"

En bra föreställning med en skön mix av film och teater. Dom tog upp ett tänkvärt ämne som berör.. Tack för det!!

 

Resten av dagen jobbade vi stenhårt med våra monologer och då menar jag stenhårt. Inge småfjuttande här inte!

Mitt huvud känns helt tomt, Fedra börjar verkligen ta form & jag känner mig säkrare och säkrare på att jag kommer lyckas med att presentera en kärlekstörstande & desperat Fedra på fredag. Fast det e klart jag börjar även känna det nervösa pirret, nä hell no bort med det!!! Jag regerar Fedra

Sminkövning på kvällen, tror visst att Jonas (Teseus) & Christoffer (Hippolytos) var väldigt imponerade och egenkära i sina små speglar

Ja & så klart att Frida (Afrodite) ska få vara så mycket snyggare i sin sminkning än va jag e....(orättvist)

Trainspotting som en sweet avslutning på kvällen

Puss & kärlek

 



Kommentarer
Frida

...Afrodite är den vackraste av alla, glöm inte det :)

2011-10-05 @ 21:20:34
URL: http://ritan.blogg.se/
Maria B

DU ÄGER Fedra!

2011-10-06 @ 00:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0