Uti skogen ska vi gå

Hahaha vilken dag!! Blev hämtade i morse av militären Linda (kapten). Utklädda till bönder skulle vi vakta och skydda vår by från allt ont.
4 gäng med under utbildningsmilitärer skulle korsa vår väg & vår uppgift var att sätta käppar i hjulen för dom.
Min uppgift var att aggera den lätt förståndshandikappade medhjälparen Hugo till vår byäldste Fredde a.k.a Ceasar.
Dom andra spelade byborna som vaktade vår något sargade bom & tjafsa med dom som ville passera.
Stora starka militärer kom klampandes genom skogen, sweet lord tänkte jag, min sista stund är kommen....
Jag gjorde mitt bästa för att Hugo skulle framstå som lite bakom flötet, slickade på stenar, pratade lite extra högt ibland, repeterade allt som sas, hakade upp mig på att jag kunde klockan osv osv

Hugo


Bönder som vaktar "bommen"


Dansuppvisning i väntan på militärer


4 rätters matpåse MUMS!


Nu e energin slut, detta trotts den innehållsrika födan idag. Jag åt för övrigt Thaikycklings påsen, bara hälla på vatten, vänta 10 min, röra runt och simsalabim så var det klart.

Puss & kärlek fr Molkom




Kommentarer
Kusin vitamin

Haha! Den övningen skulle man sett. Är det nån helg som passar bättre för ett besök?

2011-10-19 @ 19:44:02
Maria B

Hahaha, love u Hugo!

Stenad i skogen.

Men du, den där kappan tar du med dig hem!!! Fan precis en sån jag letar efter, här går man å huttrar i en liten tunn jacka. Nä, kappan kommer med dig hem.

Ses på fredag baby!



Puss

2011-10-19 @ 19:48:27
Sophie von Brömsen

Hej.

Du skriver jättebra!

Kolla gärna in min blogg.



http://1000littlelies.blogspot.com/

2011-10-19 @ 19:52:42
URL: http://1000littlelies.blogspot.com/
Hugo

Spank mi all

Kappan, sorry den kan vi glömma, militärens :(

Sophie a.k.a jultomten, lysande blogg!!!

Kusin vitamin: Vi kollar helg o hörs, näst nästa vecka e jag hemma på lov i en HEL vecka :)

puss puss puss

2011-10-19 @ 20:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0