Bibblan

Vår bibbla är toppen, hell yes! Man kan ju tom låna böcker där har jag sett. Sug på den ni!!
Lite misstänkt blev det när jag hittade den här lappen där, misstänker att en kär vän smyger omkring på skolan



Började dagen med Mr Dufwa, god damn va jag e snygg i närbild. Lite problem att locka fram en tyst & VÄLDIGT förbannad Malin på kommando, Trott om ni vill men det är ingen på skolan som tror jag har förmågan att vara arg...så ni som har någon annan åsikt...HÅLL DEN FÖR ER SJÄLVA

Efter lunch åkte vi iväg i Lenitas lilla gudomliga Starlet, Lenita måste nog kolla tomgången på bilen men annars går hon som en klocka. Bild på pärlan kommer vilken dag som helst

Föreställningen "Den skotska pjäsen" var ju så där skulle jag vilja säga. Någon sa att den var platt och jag säger att den var platt som en pannkaka.
Skådespelet var fantastiskt & engelskan var fläckfri på Shakespearevis



Nu ska jag off till Lugnet och kolla film



Puss & kärlek fr Molkom


Kommentarer
Jane

Hahahaha, som de kallade mig på komvux: Biblotikarien!

Bara för att jag blev inlämnad på bibblan som liten så vet jag ju en del om bok-titulering.

Ok, jag skickar ordningslappar varje vecka till er vaktmästare och ber honom sprida ut dem.

Puss

2011-09-22 @ 20:24:11
Maria B

Sorry

2011-09-22 @ 20:25:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0