Bratwurstdagen

Eller nja, kanske va det Brattforsdagen..
En låååång lång promenad genom skog och mark, hela 8 meter nä vänta nu det va faktiskt 8 km. Ja, just det så va det.
Indelade i grupper med ett gemensamt mål, att helt enkelt inte gå vilse och ta sig fram till fikat & lunchen.
Nä, det var väldigt vackert faktiskt.

Beskrivning

Området kring Brattforsheden innefattar en mycket rik växtflora, vandringsleder, ett unikt naturområde med isranddelta och mängder av intressanta geologiska formationer såsom rullstensåsar, dödisgropar, dyner, raviner och myrar.


Fikapaus lagom skeptisk


En hög med kottar som har samlats av folk på vikingatiden då straffet kottning till döds va rätt vanligt(svensk variant av stening)



Dagens ungdom alltid lika glada


Eller så här....


Mulle va med på ett hörn






Hittade i alla fall 1 vettig person i skogen..pjuuuu Forza Bajen


Edvard trött efter all frisk luft


Väl hemma igen så hjälpte jag Edvard med en ljudinspelning, sen så j-lar. Jag har hittat min skatementor, håll i hatten Stoffe för när jag kommer hem kör jag om dig med hästlängder



Puss & kärlek <3


Kommentarer
M

Hahaha du är så rolig!!! puss

2011-09-15 @ 18:44:01
URL: http://indivisible.blogg.se/
Jane

AAAUUUGH! Vilken jädra skogsdag i korv-skogen!

Jag ville testa och betala med kottar en gång på bussen efter en "härlig" skogspromenad med skolan.

Då sneade chaffören till och slängde de små köttisarna i ansiktet på mig och vägrade köra förrän jag bett om ursäkt.

Så jag vet hur det känns att växa upp på stenålder.

Ska bli så spännande att höra mer om Mulle som du har träffat. Han ser fin ut.

Puss Jane

2011-09-22 @ 17:46:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0